مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:552024-01-03بين الملل

هشدار ایران نسبت به تهدیدات نتانیاهو و بنت علیه ایران


ایران در نامه ای جداگانه به شورای امنیت سازمان ملل نسبت به تهدیدات رژیم صهیونیستی به طور مشخص که از سوی بنیامین نتانیاهو و نفتالی بنت علیه ایران مطرح شده هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه ایران به شورای امنیت به شرح زیر است: پیرو نامه مورخ 25 سپتامبر 2023 (S/2023/697) مایلم ذیلا موارد نقض مداوم و آشکار حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل توسط رژیم اسراییل علیه جمهوری اسلامی ایران را به اطلاع اعضای شورای امنیت سازمان ملل برسانم: 1) در 30 دسامبر 2023، نخست وزیر رژیم اسراییل به تهدید به استفاده از نیروی نظامی علیه ایران، همراه با انتشار اطلاعات نادرست و دروغ درباره ایران ادامه داد و گفت: ما همیشه و همه جا علیه ایران در حال اقدام هستیم، وارد جزییات نخواهم شد.

او همچنین مدعی شد که هدفی که سال هاست برای دستیابی به آن کار کرده ام تغییری نکرده، و این هدف انجام هر کاری - هر کاری - برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.

این سخنان خصمانه آشکارا اصول اساسی حقوق بین الملل و منشور ملل متحد، به ویژه ماده 2 (4) منشور ملل متحد را نقض می کند.

همچنین به نظر می رسد هدف از این اقدام منحرف کردن توجه از جنایات مداوم رژیم اسراییل و نقض شدید قوانین بین المللی بشردوستانه در نوار غزه و فلسطین اشغالی و فرار از پاسخگویی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایران نسبت به تهدیدات نتانیاهو و بنت علیه ایران

هشدار ایران نسبت به تهدیدات نتانیاهو و بنت علیه ایران