مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:102024-01-06سياسي

لزوم تدوین طرح مطالعاتی اقتصاد دریامحور در مازندران


سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران بر لزوم تدوین طرح مطالعاتی اقتصاد دریا محور در استان براساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران بر لزوم تدوین طرح مطالعاتی اقتصاد دریا محور در استان براساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

احمد توکلی امروز 16 دی ماه در جلسه اقتصاد دریا محور ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هم میهنان در مسیر زائران سردار دل ها، شهید سلیمانی در پی حمله تروریستی و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: در پی منویات رهبر معظم انقلاب برای توسعه دریایی و دستور 9 بندی ایشان برای این بخش، دولت تصمیم بر دایر کردن دبیرخانه طرح اقتصاد دریاپایه کرده است.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی صنایع دریایی با عضویت 9 دستگاه اکنون فعال است و این شورای تصمیم ساز برخی قوانین این بخش است، افزود: اجرایی شدن طرح اقتصاد دریاپایه دستور رییس جمهوری است و برای تصمیم گیری این بخش وزارت راه و شهرسازی نیز پیشنهاد استقرار دبیرخانه زیربنایی را در راه شهرسازی داد که استقرار دبیرخانه مستقل در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین طرح مطالعاتی اقتصاد دریامحور در مازندران

لزوم تدوین طرح مطالعاتی اقتصاد دریامحور در مازندران