مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 22:002024-01-06سياسي

چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جزیره هرمز


چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت ام شهداء شهیده فاطمه نیک و شهید موسی اوجی زاده با حضور جمعی از خانواده های شهدا ، ایثارگران و مردم ولایتمدار هرمز درمسجد جامع جزیره هرمز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام سید محمد هاشمی مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی در  چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جزیره هرمز اظهار داشت: مقام معظم رهبری درباره شهید سلیمانی تعبیری دارند و فرمودند: به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم.

وی با اشاره به ویژگی های ممتاز شهید سلیمانی افزود: در زمان ما شهید سلیمانی الگوی زنده، مجسّم، عالی و ملموسی است که در دنیا شناخته شده است و اسلام در وجود ایشان تجسم واقعی پیدا کرد.

  مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی گفت: رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی را به عنوان الگو معرفی می کنند، شهید سلیمانی از جنبه های نظری و عملی الگوی کاملی هستند و اسلام را در سیره عملی خود برای نسل حاضر مجسّم کرد.

شهید سلیمانی نمونه مجسمی از  سیره امام علی (ع) است حجت الاسلام  هاشمی اظهارداشت : مکتب شهید سلیمانی همان مکتب امام علی (ع) است، در زمان ما شهید سلیمانی نمونه و الگوی مجسّمی از سیره امام علی (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جزیره هرمز

چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جزیره هرمز