مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:402023-12-23دانش

قانع نبودن در موضوعات علمی ویژگی بارز کاظمی آشتیانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جهاد دانشگاهی، عبدالحسین شاهوردی رییس پژوهشگاه رویان به مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی، - رییس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی گفت: در یک مقطع، بسیاری از شرکت های دارویی حامی این جریان علمی بودند و به کنگره و جشنواره رویان بیشتر از جریان های خاورمیانه امتیاز می دادند و حمایت می کردند که این درایت و دوراندیشی دکتر کاظمی آشتیانی را نشان می داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جهاد دانشگاهی، عبدالحسین شاهوردی رییس پژوهشگاه رویان به مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی، بنیان گذار پژوهشگاه رویان و سلول های بنیادی در ایران گفت: کاظمی آشتیانی شخصیتی فرهنگی بود.

به نوعی می توان گفت که دوران انقلاب اسلامی بیشترین تاثیر را بر او گذاشت؛ یعنی شخصیت وی با انقلاب اسلامی عجین و ساخته شده بود.

وی با اشاره به این که به دلیل ایام انقلاب شخصیت فرهنگی بار آمد، افزود: همان گونه که خودش همیشه مطرح می کرد، در همان ایام انقلاب تلاشش این بوده که در مسجد بتواند تئاتر مختلفی را اجرا کرده و فضایی را ایجاد کند که بتوانیم صدای انقلاب را به نسل جوان که خودش هم یکی از آن جوانان بود انتقال دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانع نبودن در موضوعات علمی ویژگی بارز کاظمی آشتیانی

قانع نبودن در موضوعات علمی ویژگی بارز کاظمی آشتیانی