مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 10:002024-01-05سياسي

پیام وزیر علوم در پی حادثه تروریستی در کرمان


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار کرمان و همدردی با خانواده های معظم شهدا، این ضایعه دردناک را به مردم ایران اسلامی به ویژه هموطنان کرمانی و خانواده بزرگ آموزش عالی و جامعه دانشگاهی کشور تبریک و تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محکومیت حادثه تروریستی کرمان پیامی صادر کرد.

در متن پیام وزیر علوم آمده است:  بسم رب الشهدا و الصدیقین عاشقان و زائران مکتب سردار بزرگ ایران و اسلام در مسیر دلدادگی به مرادشان، هدف کینه و سفاکی تروریسم بین الملل قرار گرفتند و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

آنان که در خون خود غلتیدند، آن انسان های بی گناه، شاهدان حقانیت ایران اسلامی هستند.

ایرانی که میدان دار مبارزه با تروریسم بوده و هست و ان شاءالله به مدد سربازان سپاه اسلام انتقام مادران و کودکان مظلوم شهید را از تروریست های زبون و بزدل که گاه و بی گاه با حمله وحشیانه به مردم بیگناه و بی دفاع عقده گشایی می کنند، خواهد گرفت.

  اینجانب نیز ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و مذبوحانه و همدردی با خانواده های معظم شهدا، این ضایعه دردناک را به مردم ایران اسلامی به ویژه هموطنان ارجمند کرمان و خانواده بزرگ آموزش عالی و جامعه دانشگاهی کشور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر علوم در پی حادثه تروریستی در کرمان

پیام وزیر علوم در پی حادثه تروریستی در کرمان