مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:152024-01-06سياسي

سرکشی نماینده ولی فقیه در استان سمنان از خانواده 2 شهید در ایوانکی


جت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان که به ایوانکی سفر کرده است، شامگاه جمعه 15 دی با حضور در منزل شهید مدافع حرم «ابوذر جعفری» با پدر و مادر فداکار این شهید والامقام دیدار کرد.

- ایسنا/سمنان جت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان که به ایوانکی سفر کرده است، شامگاه جمعه 15 دی با حضور در منزل شهید مدافع حرم ابوذر جعفری با پدر و مادر فداکار این شهید والامقام دیدار کرد.

در این دیدار که فرماندار گرمسار، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و همچنین بخشدار و امام جمعه ایوانکی حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم مدافع حرم بر نقش این شهدای والامقام در دفاع از مقدسات دینی و اسلامی تاکید کرد.

امام جمعه سمنان سپس به منزل شهید والامقام جواد سعیدی رفت و با مادر معظم این شهید با اخلاص هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی در این دیدار با بیان اینکه مادران معظم شهدا در تربیت فرزندان خود به حضرت ام البنین(س) تأسی کرده اند بر لزوم حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به عنایت ویژه شهدای والامقام انقلاب اسلامی به مردم، نظام و رهبری گفت: شهدا ناظر بر اعمال و گفتار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکشی نماینده ولی فقیه در استان سمنان از خانواده 2 شهید در ایوانکی

سرکشی نماینده ولی فقیه در استان سمنان از خانواده 2 شهید در ایوانکی