مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:202024-01-10سياسي

رقابت ناسالم در صنعت مسکن مازندران


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اعلام اینکه رقابت ناسالم در صنعت مسکن استان وجود دارد، گفت: شهرداران موظف هستند با انبوه سازان ساختمان به عنوان بازوان دولت نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند.

- ایسنا/مازندران سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اعلام اینکه رقابت ناسالم در صنعت مسکن استان وجود دارد، گفت: شهرداران موظف هستند با انبوه سازان ساختمان به عنوان بازوان دولت نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند.

احمد توکلی امروز در جمع انبوه سازان مازندران، اظهار کرد: مدیران کشور هر موقع بتوانند صحبت های مردم را بشنوند و برای حقایق هرچند ناگوار تصمیماتی را بگیرند یقینا کشور و جامعه با پیشرفت همراه می شود .

وی ادامه داد: موضوع ساختمان یک مقوله گسترده، پیچیده و یک صنعت پیشرو در دنیا است لذا نتوانستیم بقبولانیم که باید در حوزه ساختمان افراد حرفه ای کار کنند چرا که انجمن انبوه ساز یک تشکل حرفه ای است و کارگزاران مالی حوزه مسکن باید به منشور مسکن سازان احترام بگذارد .

این مسئول با بیان اینکه نیاز دوم بشر مسکن است و در واقع مسکن به یک کالای سرمایه ای تبدیل شده، تصریح کرد: بیش از 90 درصد انبوه سازان به شغل شان علاقمند هستند لذا مهندسی عمران یعنی اقتصادی کردن ساختمان و ارائه حداکثر بهره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت ناسالم در صنعت مسکن مازندران

رقابت ناسالم در صنعت مسکن مازندران