مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:052023-12-26سياسي

150 خانوار زیر پوشش کمیته امداد توکهور و هشتبندی خودکفا شدند


رییس کمیته امداد توکهور وهشتبندی گفت: در راستای ایجاد شغل و توانمند سازی خانواده های زیر پوشش کمیته امداد در منطقه توکهور وهشتبندی بیش از 150 خانوار با دریافت تسهیلات از چرخه حمایت خارج شدند.

- ایسنا/هرمزگان رییس کمیته امداد توکهور وهشتبندی گفت: در راستای ایجاد شغل و توانمند سازی خانواده های زیر پوشش کمیته امداد در منطقه توکهور وهشتبندی بیش از 150 خانوار با دریافت تسهیلات از چرخه حمایت خارج شدند.

غلامحسین حیدری امروز (پنجم دی ماه)، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: تقویت و توانمندسازی جامعه هدف از طریق روش های مختلف یکی از سیاست های کمیته امداد امام خمینی (ره) محسوب می شود تا علاوه بر خلق ارزش در جامعه چرخه توانمندسازی و ایجاد شغل در منطقه نیز ایجاد می شود.

وی با ذکر این نکته که بیش از 150 خانوار در منطقه توکهور و هشتبندی شهرستان میناب با دریافت تسهیلات و مهارت از چرخه حمایت خارج شدند، بیان کرد: برای توانمندسازی این خانواده ها در دو سال گذشته 15 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد توکهور وهشتبندی افزود: بیشترین تسهیلات دریافتی مددجویان این منطقه در زمینه کشاورزی، باغداری، صنایع دستی، نجاری، خیاطی و دامپروری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 خانوار زیر پوشش کمیته امداد توکهور و هشتبندی خودکفا شدند

150 خانوار زیر پوشش کمیته امداد توکهور و هشتبندی خودکفا شدند