مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:002024-01-14سياسي

جدیت و قاطعیت، از وظایف دادستان و مدعی العموم است


رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه اجرای دقیق برنامه ها و دستورالعمل های مربوطه با جدیت و قاطعیت، از وظایف دادستان و مدعی العموم است، - ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه اجرای دقیق برنامه ها و دستورالعمل های مربوطه با جدیت و قاطعیت، از وظایف دادستان و مدعی العموم است، به دادستان های استان دستور داد تا در پرونده های مهم شخصا ورود و چنین مواردی را به حوزه ریاست استان اعلام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز 24 دی ماه در نشست با دادستان های استان گیلان با تبریک حلول ماه رجب، اظهار کرد: ماه رجب ماه آمادگی برای ورود به مهمانی بزرگ خدای متعال است.

وی با تشکر از اقدامات انقلابی و جهادی دادستان های استان گیلان، افزود: مدیران دستگاه قضایی باید صد در صد انقلابی بوده و از شجاعت، جسارت، اقتدار و تدبیر برخوردار باشند.

رییس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه انتخابات باید پرشور و رقابتی برگزار شود،گفت: باید با اقدامات موثر به مشارکت در انتخابات کمک کنیم.

صادقی نیارکی تصریح کرد: در راستای اجرای قانون و جلوگیری از بی قانونی، حضور موثر و معنادار دادستان ها در مراقبت از قانون ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت و قاطعیت، از وظایف دادستان و مدعی العموم است

جدیت و قاطعیت، از وظایف دادستان و مدعی العموم است