مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 07:402024-01-10فرهنگي

ناجی هنر یک موسسه حمایتی نیز هست/مشاوره کارشناسان پلیس در صحنه فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر وابسته به فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است و از طرفی تنها متولی و حامی تولید آثار پلیسی و از طرف دیگر با صدور مجوز تصویربرداری در سطح شهر و ارائه خدمات انتظامی به جامعه هنر .

- رییس موسسه ناجی هنر گفت: در صورتی که ما ببینیم در فیلم نامه صحنه های پلیسی وجود دارد، ما بنابر نیازشان به آن ها تجهیزات می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر وابسته به فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است و از طرفی تنها متولی و حامی تولید آثار پلیسی و از طرف دیگر با صدور مجوز تصویربرداری در سطح شهر و ارائه خدمات انتظامی به جامعه هنر و هنرمندان پیوند خورده است.

تلویزیون، سینما و پلیس در دهه های قبل ارتباط خوبی با هم داشتند و نکات کاربردی و آموزشی خوبی از پلیس در آثار نمایشی دیده می شد.

اما امروز حرف و حدیث هایی در برخی آثار تلویزیونی و سینمایی پلیس و دامنه مسئولیت های این نیروی تلاشگر را زیر سؤال می برد.

مهدی یارندی، رییس موسسه ناجی هنر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون برنامه های این موسسه برای ساخت تولیدات رسانه ای در رابطه با فعالیت های نیرو های انتظامی کشور و تلاش برای فرهنگ سازی اظهار داشت: موسسه ناجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجی هنر یک موسسه حمایتی نیز هست/مشاوره کارشناسان پلیس در صحنه فیلم

ناجی هنر یک موسسه حمایتی نیز هست/مشاوره کارشناسان پلیس در صحنه فیلم