مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:302023-12-28سياسي

رصد لحظه ای تحرکات معاندان توسط گروه 840 موشکی ارتش


فرمانده گروه 840 موشکی سرلشکر شهید کبریایی نزاجا، گفت: به مردم شریف ایران اطمینان خاطر می دهیم که سربازان خدوم شما در گروه 840 موشکی نیروی زمینی ارتش شبانه روز در حفاظت از کیان کشور آماده اند و تحرکات معاندان را به صورت لحظه ای رصد می کنند و خواب را از چشمان هر متجاوزی ربوده اند.

- فرمانده گروه 840 موشکی سرلشکر شهید کبریایی نزاجا، گفت: به مردم شریف ایران اطمینان خاطر می دهیم که سربازان خدوم شما در گروه 840 موشکی نیروی زمینی ارتش شبانه روز در حفاظت از کیان کشور آماده اند و تحرکات معاندان را به صورت لحظه ای رصد می کنند و خواب را از چشمان هر متجاوزی ربوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، سرهنگ حیدر معظمی گودرزی در حاشیه بازدید امیر سرتیپ حیدری از آمادگی و توان رزمی گروه 840 موشکی سرلشکر شهید کبریایی نزاجا اظهار داشت: گروه 840 موشکی با توجه به اهدافی و ماهیتی که دارد، یکی از راهبردی ترین یگان ها در نیروی زمینی ارتش است.

این یگان، با توجه به دارا بودن موشک های پیشرفته و برد بلند، پا به پای سایر یگان های نیروی زمینی، عمق منطقه نبرد را باز می کند و تأثیر بسزایی در تصمیم سازی فرماندهان و همچنین ارتقای توان رزمی نیرو دارد.

فرمانده گروه 840 موشکی نزاجا تصریح کرد: کارکنان این گروه امروز در حضور فرمانده ولایی نیروی زمینی ارتش یک بار دیگر اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد لحظه ای تحرکات معاندان توسط گروه 840 موشکی ارتش

رصد لحظه ای تحرکات معاندان توسط گروه 840 موشکی ارتش