مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:202023-12-26سياسي

رسیدگی به موضوع داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور با حضور رؤسای سه قوه


جلسه فوق العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی و با حضور رییس قوه مقنّنه و رییس قوه قضاییه عصر امروز در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در جلسه دو موضوع مهم در یک فضای علمی و کارشناسی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و دستور اول اختصاص به رسیدگی موضوع داوطلبانی که مشکوک به تقلّب در کنکور بودند که تأکید می شود هیچ دانشجویی که تقلب آن محرز شده است در رسیدگی های دیوان عدالت اداری به دانشگاه بازگشت نداشته اند.

وی با بیان اینکه موضوع محل بحث پیرامون دانشجویانی بوده که مشکوک به تقلب در آزمون کنکور بوده و مقرر شد که تصمیم های اتّخاذ شده در دیوان عدالت اداری در هیئت های عالی رسیدگی و تجدید نظر وزارتخانه های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شود و با یک توافق بین این هیئت های عالی تجدید نظر و دیوان عدالت اداری جمع بندی نهایی انجام و ابلاغ شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: ان شاء الله با توافق صورت گرفته و تعامل دو قوه مجریه و قوه قضاییه این بحث به سرانجام خواهد رسید و تمام تلاش بر این است که حق کسی ضایع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به موضوع داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور با حضور رؤسای سه قوه

رسیدگی به موضوع داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور با حضور رؤسای سه قوه