مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:402023-12-25اقتصادي

بارش های پاییز امسال در مازندران نرمال بود


میانگین بارش سه ماهه سال زراعی جاری استان منتهی به آذر ماه امسال حدود 222 میلی متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 63 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بارش ها عامل سرسبزی استان مازندران محسوب می شوند اما طی سال های اخیر تغییر در نوع و میزان بارش ها برای مردم ملموس شده، موضوعی که کارشناسان طی سال های اخیر در این زمینه هشدار دادند.

دیگر از آن بارش های یکنواخت و چند روزه خبری نیست و بارشی که باید طی چند روز متوالی شاهد باشیم در چند ساعت حتی خلاصه می شود که نتیجه آن هم چیزی جز خسارت نخواهد بود.

پاییز فصل پرباران دیار سبز محسوب می شود که درباره بارش ها، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: براساس گزارش مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور، میانگین بارش آذر سال 1402 مازندران حدود 60 میلی متر بوده که نسبت به مدت مشابه دوره آماری بلندمدت که حدود 70 میلی متر بوده، حدود 14درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 38میلی متر بوده، حدود 55 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: میانگین بارش سه ماهه سال زراعی جاری استان مازندران منتهی به آذر ماه 1404، حدود 222 میلی متر بوده که نسبت به مدت مشابه دوره آماری بلندمدت که حدود 222میلی متر بوده، بدون تغییر و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های پاییز امسال در مازندران نرمال بود

بارش های پاییز امسال در مازندران نرمال بود