مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 00:072024-01-13اقتصادي

اراده نظام بر ساخت بمب اتم نیست/در سال 1420 به سهم 20 درصدی برق اتمی می رسیم


رییس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که نمی توانیم یا نمی خواهیم بمب اتمی داشته باشیم؟ گفت: این موضوع نتوانستن نیست، بلکه نخواستن و اراده نکردن است.

- رییس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که نمی توانیم یا نمی خواهیم بمب اتمی داشته باشیم؟ گفت: این موضوع نتوانستن نیست، بلکه نخواستن و اراده نکردن است.

اراده نظام امنیت ملی ما بر این اساس نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی شنبه شب در برنامه افق فلسطین درباره تولید برق هسته ای در کشور گفت: یک نیروگاه فعال داریم که بیش از هزار مگاوات برق تولید می کند و تاکنون 62 میلیارد کیلووات برق به شبکه ملی تزریق کرده است و در حال توسعه دو واحد نیروگاهی دیگر در بوشهر هستیم که با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و امیدواریم تا کمتر از پنج سال آینده این دو واحد هم به مدار وارد شوند.

وی همچنین گفت که مطالعات و طراحی یا اجرای پروژه های مربوط به 20 هزار مگاوات برق اتمی هم شروع شده تا در سال 1420 به سهم 20 درصدی برق اتمی در سطح کشور برسیم.

اسلامی درباره ساخت آب شیرین کن توسط سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: ساخت آب شیرین کن بوشهر برای تولید 75 هزار متر مکعب آب در شبانه روز شروع شده و تا پایان سال آینده آن را به بهره برداری می رسانیم و آن را برای سواحل مکران هم گسترش می دهیم و برای ساخت آب شیرین کن و نیروگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده نظام بر ساخت بمب اتم نیست/در سال 1420 به سهم 20 درصدی برق اتمی می رسیم

اراده نظام بر ساخت بمب اتم نیست/در سال 1420 به سهم 20 درصدی برق اتمی می رسیم