مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 06:452023-12-29پزشكي

مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس تا پایان سال تکمیل می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مرکز جامع سرطان و آنژیوگرافی قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس تا پایان امسال تجهیز و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سعید گل فیروزی شامگاه پنج شنبه در بازدید از مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) با حضور رییس مجمع خیرین سلامت و رییس مجمع خیرین استان گلستان اظهارکرد: فضای فیزیکی مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب در دو طبقه با زیربنای هزار و 400 مترمربع شامل مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب با 31 تخت مراقبت های ویژه توسط خیّر، احداث و به بهره برداری کامل رسیده است.

وی تصریح کرد: با توافقات انجام شده با این نیکوکار گنبدی و دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار شد بخشی از تجهیزات و تاسیسات این مرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان و بخش دیگر توسط رییس مجمع خیرین گلستان تجهیز شود و پیش بینی می شود تجهیز و تاسیسات تکمیلی این مرکز با حدود 25 میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

خدمات جراحی قلب و غربالگری انواع سرطان رییس مجمع خیرین گلستان هم گفت: عملیات اجرایی مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) در سال 98 آغاز شد و تعهدات بنده در قالب تعهدات خیر ظرف مدت حدود 60 روز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس تا پایان سال تکمیل می شود

مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس تا پایان سال تکمیل می شود