مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:402023-12-31بين الملل

لاوروف: جنبش های فلسطینی باید تحت لوای «ساف» متحد شوند


وزیر امور خارجه روسیه با گفتن این که گروه های مقاومت فلسطین باید تحت لوای سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) متحد شوند، اظهار کرد که روسیه ابتکاری برای برقراری گفتمان میان این گروه ها ارائه کرده است.

- وزیر امور خارجه روسیه با گفتن این که گروه های مقاومت فلسطین باید تحت لوای سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) متحد شوند، اظهار کرد که روسیه ابتکاری برای برقراری گفتمان میان این گروه ها ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو از جنبش مقاومت فلسطین می خواهد تحت لوای سازمان آزادی بخش فلسطین متحد شوند و مرتب درباره خطر اختلاف و چنددستگی به آن ها هشدار می دهد.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که لاوروف درگفت وگو با این خبرگزاری بیان کرد: ما به سهم خودمان از دوستان فلسطینی مان می خواهیم راهکار پیدا کنند.

به آن ها روسیه را برای محل برگزاری دیدارها پیشنهاد کرده ایم و تشویقشان می کنیم تحت لوای سازمان آزادی بخش فلسطین متحد شوند.

لاوروف در ادامه گفت که یکی از موانع ایجاد گفتمان اسراییلی-فلسطینی ، نبود اتحاد میان جنبش های فلسطینی است و مسکو درباره خطر اختلاف و چنددستگی در زمینه چشم انداز کشور بودن فلسطین به نمایندگان آن ها تذکر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: جنبش های فلسطینی باید تحت لوای «ساف» متحد شوند

لاوروف: جنبش های فلسطینی باید تحت لوای «ساف» متحد شوند