مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:102023-12-26سياسي

چرا شهردار تاکستان با اجرای پروژه های فیبر نوری مخالف است؟


اتصال شهرهای استان قزوین به شبکه فیبر نوری موضوعی است که در دستور کار مسئولان قرار گرفته و در این میان شهرداری ها می بایست همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند، - ایسنا/قزوین اتصال شهرهای استان قزوین به شبکه فیبر نوری موضوعی است که در دستور کار مسئولان قرار گرفته و در این میان شهرداری ها می بایست همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند، براساس اطلاعات به دست آمده تمام شهرهای مرکزی استان از طرح اتصال به شبکه فیبر نوری استقبال کردند، به استثنای شهرداری تاکستان که هنوز با این طرح موافقت نکرده است.

جمعه یکم دی ماه با حضور سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور، پروژه بزرگ فیبر نوری استان گلستان افتتاح شد و با بهره برداری از این پروژه تمام 37 شهر این استان تحت پوشش فناوری اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.

افزایش ده ها برابری سرعت اینترنت و هزینه بسیار اندک به عنوان مهمترین مزیت های فناوری اینترنت فیبر نوری نقش بسزایی در تسهیل و رونق کسب و کارها خواهد داشت.

برای پیگیری از وضعیت اتصال شهرهای استان قزوین به شبکه فیبر نوری به مسئولان مختلف مراجعه کردیم و براساس اطلاعات به دست آمده مشخص شد که تفاهم نامه ای بین شهرداری ها و شرکت ارتباطات زیرساخت امضا شده که منجر به اتصال شهرهای مرکزی استان به شبکه فیبر نوری و در نهایت بهبود زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شهردار تاکستان با اجرای پروژه های فیبر نوری مخالف است؟

چرا شهردار تاکستان با اجرای پروژه های فیبر نوری مخالف است؟