مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:352024-01-20بين الملل

امیرعبداللهیان: هیچ کپسول اکسیژنی نمی تواند نتانیاهو را احیا کند


وزیر امور خارجه ایران همکاری تمام عیار بایدن و کاخ سفید با نتانیاهو را ریشه ناامنی در منطقه خواند و گفت که نتانیاهو به پایان خط رسیده و هیچ تجهیزات پزشکی یا کپسول اکسیژنی نمی تواند او را احیا کرده و نجات دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که هفته گذشته به داووس سوییس سفر و در نشست مجمع جهانی اقتصاد شرکت کرد، گفت وگویی هم با شبکه سی .

ان .

بی .

سی آمریکا انجام داد.

*  رفتار مسؤولانه یمنی ها  خبرنگار با بیان اینکه افرادی در مجمع جهانی اقتصاد در داووس می گویند که شما نباید اینجا حضور داشته باشید، به ویژه پس از حمله حوثی ها به کشتی های تجاری در دریای سرخ و همچنین حمله های اخیر ایران به کردستان عراق و سوریه، نظر شما چیست که امیرعبداللهیان پاسخ داد: در ابتدا باید بگویم سال هاست دولت نجات ملی یمن در قسمت های وسیعی از خاک یمن و در پایتخت (صنعاء) مستقر شده و آنها یکی از طرف های مذاکره با دولت عربستان در ماه های اخیر بوده اند.

بر اساس اطلاعات ما، آنها در مراحل پایانی دستیابی به یک توافق پایدار با عربستان قرار دارند.

بنابراین در ابعاد مختلف ما شاهد رفتار مسؤولانه یمنی ها هستیم و در راستای این رویکرد مسؤولانه، آنها از نسل کشی که اکنون در غزه در حال وقوع است، منزجر هستند و به همین خاطر کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: هیچ کپسول اکسیژنی نمی تواند نتانیاهو را احیا کند

امیرعبداللهیان: هیچ کپسول اکسیژنی نمی تواند نتانیاهو را احیا کند