مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:552023-12-30بين الملل

مصر در غزه اردوگاه آوارگان دایر می کند


دولت مصر کار ساخت اردوگاهی برای آوارگان در جنوب غزه را از امروز (9 دی) آغاز کرده است، اردوگاهی که می تواند کارکرد مفیدی هم برای اهالی غزه و هم برای دولت مصر داشته باشد.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ در شرایطی که در پی حملات رژیم صهیونیستی بیش از 1.

5 میلیون نفر در غزه آواره شده اند، هلال احمر مصر کار ساخت یک اردوگاه آوارگان در منطقه غرب خان یونس در جنوب غزه را آغاز کرده است.

به نوشته وبگاه العربی الجدید، تمامی لوازم و مصالح و امکانات مورد نیاز برای ساخت این اردوگاه از چند روز پیش وارد خان یونس شده است.

هلال احمر مصر روز چهارشنبه هفته گذشته خبر داد که به دستور عبدالفتاح السیسی قصد ساخت یک اردوگاه در غزه را دارد اولین اردوگاه سازماندهی شده در غزه العربی الجدید نوشت که اردوگاه مذکور، قرار است 7 هزار آواره را در خود جای دهد و اولین اردوگاهی است که تمامی نیازهای ساکنینش از چادر و سرویس بهداشتی و غذا و آب را تأمین خواهد کرد.

تصمیم برای ساخت این اردوگاه پس از آن از سوی دولت مصر گرفته شد که نگرانی ها در میان مقامات قاهره در خصوص ورود سیل آوارگان از غزه به مصر تشدید شد.

بیش از 1.

5 میلیون نفر از شمال غزه به خان یونس و رفح رفته اند و ارتش اسراییل تلاش دارد جمعیت بیشتری را به سمت رفح روانه کند تا عملیات نظامی خود با خیال آسوده تری پیش ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر در غزه اردوگاه آوارگان دایر می کند

مصر در غزه اردوگاه آوارگان دایر می کند