مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 22:102024-01-03سياسي

چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی تهران برگزار شد


چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی امشب با حضور مسؤولان کشوری و لشکری، خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور پرشور مردم در مصلی تهران برگزار شد.

- آیت الله رییسی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی برای جامعه امروز ما الگوست، گفت: او قهرمان مبارزه با تروریسم در غرب آسیاست؛ شهید سلیمانی در کسوت دفاع از مظلومان و فلسطین، تلاش کرد تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

وی تأکید کرد: ویژگی شهید سلیمانی شناخت نیروی انسانی کارآمد در ایران، عراق، سوریه و منطقه و نیز به کارگیری آن ها مقابل دشمنان برای دفاع از وطن و ارزش های الهی بود.

  همچنین سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه در واکنش به سخنان یکی از حاضران در این مراسم که خواستار انتقام سخت از دشمنان شد، اظهار کرد: هر روز این کار را انجام می دهیم.

  وی با اشاره به تقارن ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی با عملیات طوفان الاقصی، تصریح کرد: مراسم امسال با نبرد قهرمانان فلسطین در غزه قهرمان و به همراه قهرمانان فلسطین مردان مقاومت در لبنان، عراق و یمن مصادف شد که براساس تشخیص صحیح و وظیفه الهی خود هماهنگ با یکدیگر و متناسب با شرایط و در حدی که لازم بود این میدان قهرمانان فلسطین را پشتیبانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی تهران برگزار شد

چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی تهران برگزار شد