مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:502023-12-24سياسي

محصولات دانش بنیان سبب تحقیق توسعه است


عضو هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه محصولات دانش بنیان خود سبب تحقیق توسعه هستند،گفت: اگربتوانیم نگاه خودرا تغییر و به سمت دانش بنیان حرکت کنیم در همه ابعاد و حوزه های مختلف پیشرفت خواهیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی عضو هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه محصولات دانش بنیان خود سبب تحقیق توسعه هستند،گفت: اگربتوانیم نگاه خودرا تغییر و به سمت دانش بنیان حرکت کنیم در همه ابعاد و حوزه های مختلف پیشرفت خواهیم.

امیر نجات بخش عضوهیات مدیره بهیار صنعت سپاهان صبح امروز در آیین افتتاح نمایشگاه روایت پیشرفت که در دانشگاه بیرجند برگزارشد، اظهارداشت: مجموعه بهیارصنعت سپاهان از سال 1378 کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه اولین محصول آن ساخت یک برانکارد حرفه ای حمل بیماربود، افزود: خصوصیت این برانکارد این بود که از زمانی که بیمار وارد بیمارستان و اورژانس می شد تا زمان استفاده از بخش های بستری و مرخص شدن می توانست از این برانکارد استفاده کند.

وی تاکیدکرد: از همان ابتدا به حل مسئله توجه کرده ایم که ببینیم چه چالشی پیش روی ما است، مسئله واقعی مردم در این زمینه چیست و سپس به حل آن توجه می شود.

نجات بخش به مرور کار را به بخش های مختلف پیش برده ایم و باعث گسترش کار و چالش هایی که در بخش های بیمارستانها وجود داشت نیز توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات دانش بنیان سبب تحقیق توسعه است

محصولات دانش بنیان سبب تحقیق توسعه است