مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:152024-01-01اقتصادي

حضور 50 واحد تولیدی و خدماتی در نمایشگاه تخصصی خودروی اراک


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: نمایشگاه تخصصی خودرو با حضور 50 واحد تولیدی و خدماتی فردا در اراک برپا می شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: نمایشگاه تخصصی خودرو با حضور 50 واحد تولیدی و خدماتی فردا در اراک برپا می شود.

علی جودکی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار می شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه تخصصی در 7000 متر مربع فضای سرپوشیده نمایشگاهی از سه شنبه 12 تا جمعه 15 دی ماه از ساعت 15 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

وی افزود: نمایشگاه با حضور بیش از 50 واحد تولیدی و خدماتی از استان های تهران، اصفهان، البرز، مرکزی و با رونمایی از خودروهای تولیدی جدید شرکت کاریزان خودرو و نمایش اتوبوس های برقی شرکت عماد خودرو از عصر فردا در اراک آغاز به کار می کند.

جودکی گفت: برترین تولیدکنندگان قطعات خودرو و همچنین حضور انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو استان مرکزی و همراهی بزرگترین گردهمایی خودروهای خاص کمیته لوکس، اسپرت و کلاسیک استان مرکزی از موارد برجسته این رویداد به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 50 واحد تولیدی و خدماتی در نمایشگاه تخصصی خودروی اراک

حضور 50 واحد تولیدی و خدماتی در نمایشگاه تخصصی خودروی اراک