مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:552024-01-15فرهنگي

نمایش نسخه مرمت شده فیلم «وقت بلوغ» سهراب شهیدثالث در جشنواره برلین


نسخه مرمت شده فیلم سینمایی «وقت بلوغ» ساخته سهراب شهیدثالت در سال 1975 در بخش کلاسیک جشنواره برلین به نمایش گذاشته می شود.

- نمایش نسخه مرمت شده فیلم وقت بلوغ سهراب شهیدثالث در جشنواره برلین نسخه مرمت شده فیلم سینمایی وقت بلوغ ساخته سهراب شهیدثالت در سال 1975 در بخش کلاسیک جشنواره برلین به نمایش گذاشته می شود.

نسخه مرمت شده فیلم سینمایی وقت بلوغ ساخته سهراب شهیدثالت در سال 1975 در بخش کلاسیک جشنواره برلین به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم برلین فهرست فیلم های بخش کلاسیک خود را اعلام کرد که به نمایش آثار مرمت شده سینمای جهان اختصاص داد.

فیلم وقت بلوغ ساخته سهراب شهیدثالت محصول 1975 کشور آلمان یکی از فیلم هایی است که نسخه مرمت شده دیجیتالی آن در بخش کلاسیک برلیناله 2024 به نمایش گذاشته خواهد شد.

سال گذشته نیز فیلم همه چیز رو به راه است ساخته سهراب شهید ثالث، سینماگر تاثیرگذار ایرانی در بخش ویژه فروم جشنواره برلین به نمایش گذاشته شد.

پس از ساعت اداری ساخته استیون اسپیلبرگ، روز اقاقیا به کارگردانی جان شلزینجر، سریع تر، سریع تر به کارگردانی کارلوس سائورا، گودزیلا ساخته ایشیرو هوندا و ایثار ساخته آندری تارکوفسکی از جمله دیگر فیلم های بخش کلاسیک برلین هستند که تاکنون اعلام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش نسخه مرمت شده فیلم «وقت بلوغ» سهراب شهیدثالث در جشنواره برلین

نمایش نسخه مرمت شده فیلم «وقت بلوغ» سهراب شهیدثالث در جشنواره برلین