مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:152024-01-10فرهنگي

«فارسی با طعم شکر» در رادیو جوان متولد شد/ احیای فرهنگ و هویت ملی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، غزاله یراقی تهیه کننده برنامه «فارسی با طعم شکر» رادیو جوان، درباره هدف این برنامه رادیویی که از امروز هر روز روی آنتن می رود به خبرنگار مهر بیان کرد: - فارسی با طعم شکر در رادیو جوان متولد شد/ احیای فرهنگ و هویت ملی تهیه کننده برنامه فارسی با طعم شکر بیان کرد که شبکه جوان تصمیم گرفته است با این برنامه، فرهنگ و زبان فارسی را در نسل جوان احیا کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، غزاله یراقی تهیه کننده برنامه فارسی با طعم شکر رادیو جوان، درباره هدف این برنامه رادیویی که از امروز هر روز روی آنتن می رود به خبرنگار مهر بیان کرد: در این برنامه، به فرهنگ عامه، حکایت ها و شعر های ادبیات فارسی می پردازیم و هدف اصلی ما در این برنامه، توجه به اهمیت فرهنگ و هویت ملی است.

وی اضافه کرد: در هر قسمت از برنامه، یک حکایت یا بیتی از ادبیات فارسی را به صورت مختصر می خوانیم و توضیح می دهیم.

از متون مختلفی مانند شاهنامه و گلستان استفاده می کنیم و اصطلاحات و کنایه هایی را که در آن ها به کار رفته است، توضیح می دهیم.

یراقی به لزوم توجه نسل جوان به ادبیات فارسی اشاره و بیان کرد: شبکه جوان تصمیم گرفته است با برنامه فارسی با طعم شکر فرهنگ و زبان فارسی را در نسل جوان احیا کند و این برنامه با مرور حکایت ها و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فارسی با طعم شکر» در رادیو جوان متولد شد/ احیای فرهنگ و هویت ملی

«فارسی با طعم شکر» در رادیو جوان متولد شد/ احیای فرهنگ و هویت ملی