مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 21:462024-01-13فرهنگي

تولید و انتشار بازی های پرمخاطب یک تکلیف جدی برنامه هفتم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه نهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر که شامگاه امروز شنبه 23 دی در تالار وحدت برگزار شد، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تولید و انتشار بازی های پرمخاطب تکلیف جدی مان در برنامه هفتم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه نهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر که شامگاه امروز شنبه 23 دی در تالار وحدت برگزار شد، گفت: پس از 4 سال این جشنواره مجدداً از سر گرفته شده و حوزه بازی ها امروز جزو بالاترین میزان مصرف فرهنگی در میان همه گونه های هنری و فرهنگی است و هر روز دایره آن گسترده می شود.

وی افزود: اگر روزی تصور بر این بود که صنعت گیم مربوط به رده های سنی پایین است، اما امروز باید گفت که صنعت بازی های رایانه ای در بخش های مهم نقش آفرین است و ما شاهد هستیم که این صنعت به عنوان یکی از راه های ایجاد خلاقیت، گشایش کار و حل مسائل مهم جامعه مورد توجه قرار می گیرد.

اسماعیلی گفت: چندی پیش در دانشگاه امیرکبیر و در حوزه بازی های جدی شاهد رقابت های خوبی بودیم که نتیجه آن می توان گفت آن بازی ها در حل مشکلات اجرایی جامعه مؤثر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و انتشار بازی های پرمخاطب یک تکلیف جدی برنامه هفتم است

تولید و انتشار بازی های پرمخاطب یک تکلیف جدی برنامه هفتم است