مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:352024-01-20بين الملل

سازمان ملل: بیش از 350 هزار نفر در مناطق سیل زده کنگو نیاز فوری به کمک دارند


سازمان ملل روز گذشته (جمعه) اعلام کرد بیش از 350 هزار نفر در جمهوری کنگو به دلیل بارندگی های شدید و سیل آسا در هفته های اخیر به کمک های بشردوستانه فوری نیاز دارند.

- سازمان ملل روز گذشته (جمعه) اعلام کرد بیش از 350 هزار نفر در جمهوری کنگو به دلیل بارندگی های شدید و سیل آسا در هفته های اخیر به کمک های بشردوستانه فوری نیاز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ینس لرکه ، سخنگوی دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (OCHA) در نشستی در ژنو با تاکید بر اینکه فاجعه سیلِ اخیر در این کشور در مقیاسی وسیع و غیرمنتظره رخ داده و طی شش دهه گذشته بی سابقه بوده، گفت 9 منطقه از 12 منطقه همچنان برای حدود سه هفته زیر آب هستند و در مجموع 1.

8 میلیون نفر تحت تأثیر این رویداد طبیعی و ویرانگر قرار گرفته اند.

لرکه گفت: بیش از 350 هزار نفر نیاز فوری به کمک های بشردوستانه دارند اما دسترسی به آنها به دلیل سیل یک چالش است و به بسیاری از روستاها فقط با قایق می توان دسترسی پیدا کرد.

وی تاکید کرد افراد در مناطق محلی به دلیل سیل، بدون سرپناه یا دسترسی به خدمات اولیه بهداشتی هستند و افزود در مناطقی که بیشترین آسیب را دیده اند، دسترسی محدودی به آب آشامیدنی سالم یا امکانات بهداشتی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: بیش از 350 هزار نفر در مناطق سیل زده کنگو نیاز فوری به کمک دارند

سازمان ملل: بیش از 350 هزار نفر در مناطق سیل زده کنگو نیاز فوری به کمک دارند