مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 02:352024-01-04بين الملل

تیغ سانسور ارتش اسراییل بر تولیدات خبری سی ان ان درباره غزه


تیغ سانسور ارتش اسراییل بر تولیدات خبری سی ان ان درباره غزه - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه اینترسپت در گزارشی فاش کرده تمامی اخباری که شبکه خبری سی ان ان از جنگ غزه پوشش می دهد به صورت غیرمستقیم از زیر تیغ سانسور ارتش اسراییل عبور می کند.

  این پایگاه خبری گزارش داده تمامی خبرنگاران شبکه خبری سی ان ان در هر جای دنیا که خبری درباره غزه تولید کنند بایستی خبرهایشان را قبل از انتشار برای دفتر این رسانه در بیت المقدس ارسال کنند.

  با آنکه سی ان ان ادعا می کند هدف از این سیاست اطمینان یافتن از دقت و صحت گزارش هایش است اما معنای این سیاست در عمل آن است که بخش زیادی از تولیدات خبری این رسانه توسط خبرنگارانی قالب زده شده که مجبورند قوانین سانسور ارتش اسراییل را رعایت کنند.

  به نوشته اینترسپت، دفتر سی ان ان در بیت المقدس همانند تمامی دیگر رسانه های فعال در اسراییل مجبور به رعایت قوانین سانسور ارتش اسراییل است.

مطابق این قوانین، ارتش اسراییل علاوه بر آنکه موضوعاتی که نباید خبری شوند را مشخص می کند می تواند از انتشار مقاله هایی که آنها را نامناسب می داند جلوگیری کند.

  اینترسپت ماه گذشته گزارش داده بود ارتش اسراییل به تازگی هشت موضوع را مشخص کرده که اطلاع رسانی درباره آنها بایستی محدود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیغ سانسور ارتش اسراییل بر تولیدات خبری سی ان ان درباره غزه

تیغ سانسور ارتش اسراییل بر تولیدات خبری سی ان ان درباره غزه