مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:552024-01-14سياسي

پیش بینی 220 شعبه اخذ رای در گسترده ترین حوزه انتخابیه کشور


فرماندار مهریز این حوزه انتخابیه را با شش شهرستان، گسترده ترین حوزه انتخابیه در کشور خواند و گفت: 220 شعبه اخذ رای در این حوزه برای انتخابات اسفندماه پیش بینی شده است.

- ایسنا/یزد فرماندار مهریز این حوزه انتخابیه را با شش شهرستان، گسترده ترین حوزه انتخابیه در کشور خواند و گفت: 220 شعبه اخذ رای در این حوزه برای انتخابات اسفندماه پیش بینی شده است.

محمد دهقان بنادکی با اشاره به جلسات متعدد برگزار شده به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات در حوزه انتخابیه مهریز، افزود: در شهرستان مهریز 61 شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهم اسفند سال جاری در نظر گرفته شده که از این تعداد، 33 شعبه شهری و 28 شعبه روستایی هستند.

وی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه مهریز یکی از گسترده ترین حوزه های انتخابیه در کشور و شامل شش شهرستان است، افزود: شهرستان های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و مهریز در این حوزه انتخابیه قرار دارند که جمعا در آنها 220 شعبه آماده اخذ رای است.

فرماندار عنوان کرد: در این حوزه انتخابیه 153 نفر در مرحله ثبت نام اولیه اقدام به ثبت نام کردند که 72 نفر ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

وی ادامه داد: 59 نفر از این تعداد به تایید هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در شهرستان مهریز رسیدند که پس از بررسی هیات نظارت بر انتخابات استان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 220 شعبه اخذ رای در گسترده ترین حوزه انتخابیه کشور

پیش بینی 220 شعبه اخذ رای در گسترده ترین حوزه انتخابیه کشور