مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 18:052024-01-09سياسي

تحصیل 1900 دانشجوی عراقی در دانشگاه تبریز


رییس دانشگاه تبریز از تحصیل یک هزار و 900 دانشجوی عراقی در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از تبریز،  صفر نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز امروز  در اولین همایش بین المللی مقاومت، اظهار کرد: مقابله ی حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته اما ظهور و بروز واقعی آن بعد از بعثت پیامبر(ص) دیده شد و در دوران 23 ساله پیامبری شان تحول عظیمی در جهان اسلام ایجاد شد.

وی ادامه داد: این دوره فراز و نشیب زیادی داشت و مقابله ی حق و باطل در شرایطی انجام شد که جبهه حق بعد از رحلت پیامبر(ص) باید اتحاد خود را حفظ می کرد تا دچار مشکل نشود و اگر امروز گرفتاری هایی را در جای جای دنیا می بینیم، دلیل اصلی اش این است که نتوانستیم وحدت واقعی را بین مسلمانان ایجاد کنیم و اگر این وحدت تحقق می یافت، اکنون رژیم غاصب صهیونیستی هم وجود نداشت.

 نصراله زاده خون شهدای مقاومت را نتیجه بخش دانست و تاکید کرد: هیچ کدام از این خون ها هدر نخواهد رفت و اگر دشمن این چنین دیوانه وار جنایت می کند، بخاطر سراسیمگی است؛ چراکه روند کنونی را می بیند که زمانی مردم فلسطین سلاحی جز سنگ نداشتند ولی امروز تا این اندازه قوی شده است.

وی افزود: دشمن امروز می داند که روند پیروزی به نفع مسلمانان و جبهه ی حق است و به همین دلیل دنبال فرار و نجات از این مخمصه است اما باید بداند که هیچ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 1900 دانشجوی عراقی در دانشگاه تبریز

تحصیل 1900 دانشجوی عراقی در دانشگاه تبریز