مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 18:152023-12-25فرهنگي

ارسال بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره سرزمین نور خوزستان


دبیر استانی جشنواره سرزمین نور استان خوزستان گفت: در دوره دوم جشنواره استانی سرزمین نور استان خوزستان 2137 اثر از 762 نفر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

- نوربخش شیخی دبیر استانی جشنواره سرزمین نور استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در دومین دوره استانی جشنواره سرزمین نور استان خوزستان با همت اردویی نواحی بسیج استان خوزستان از 762 شرکت کننده در این دوره جشنواره، دو هزار و 137 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دبیرخانه کشوری نیز به صورت مستقل نیز آثار جمع آوری می کند لذا تعدادی از هم استانی های هنرمند ممکن است آثار خود را به صورت مستقیم به آن دبیرخانه ارسال کرده باشند که با هماهنگی صورت گرفته این آثار نیز جهت داوری در مرحله استانی گرفته خواهند شد.

دبیر دومین دوره جشنواره استانی سرزمین نور استان خوزستان عنوان کرد: آثار جمع آوری شده برای شرکت در مرحله کشوری به دبیرخانه مرکزی جشنواره سرزمین نور ارسال شدند تا از نگاه داوران هر بخش برگزیده های کشوری نیز مشخص شوند.

وی تصریح کرد: امسال به نسبت دوره قبل هم از لحاظ کمی و هم کیفی آثار بیشتری به دبیرخانه استانی ارسال شده که بیش از 100 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره سرزمین نور خوزستان

ارسال بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره سرزمین نور خوزستان