مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:202024-01-07اقتصادي

از احیاء و راه اندازی کارخانه های تعطیل تا سوددهی شرکت های زیانده


طی یکی تحول بزرگ در شرکت توسعه صنایع بهشهر در یکسال گذشته از مجموع 25 شرکت زیانده در سال مالی 1401 تمامی شرکت های زیر مجموعه در پایان سال مالی 1402 به سوددهی رسیدند.

- شرکت توسعه صنایع بهشهر در یک دوره یکساله درخشان با بهره گیری از استراتژی های نوآورانه در تولید و فروش موفق به افزایش سود و بهبود کارایی مالی شده است.

آخرین صورت مالی این شرکت در دوره 6 ماهه سال 1402 نشان می دهد که سود وبشهر نسبت به دوره گذشته رشد 50 برابری داشته و از مجموع 25 شرکت زیانده در سال مالی 1401 تمامی شرکت های زیر مجموعه در پایان سال مالی 1402 به سوددهی رسیدند.

تونل زمان رویدادهای شرکت توسعه صنایع بهشهر در یک سال گذشته بازدید های میدانی مدیرعامل شرکت وبشهر از تمامی شرکت ها و کارخانه های زیر مجموعه با هدف شناسایی کانون مشکلات از زمان تصدی این سمت در دستور کار قرار گرفت و تصمیم های اولیه برای پایه گذاری تحولات مهم این شرکت اتخاذ شد.

اولویت های اصلی کارخانه ها شناسایی و در جلسات تخصصی با مدیران ارشد شرکت های تابعه نقشه راه گروه تبیین و افزایش تولید و صادرات، محور برنامه های شرکت های تولیدی برای سال مالی 1402 در نظر گرفته شد.

توسعه محصول صادراتی و خلق بازار های جدید بین المللی با ایجاد پایگاه صادراتی در کشورهای عمان، قزاقستان، عراق و افغانستان و به کارگیری ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از احیاء و راه اندازی کارخانه های تعطیل تا سوددهی شرکت های زیانده

از احیاء و راه اندازی کارخانه های تعطیل تا سوددهی شرکت های زیانده