مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:202024-01-17سياسي

بروز دادن گرایش سیاسی مجریان انتخابات سم است


مسوول دفتر نظارت شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دارای نظر و گرایش سیاسی هستیم اما بروز دادن این گرایش سیاسی توسط مجریان انتخابات سم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمدمهدی جوکار در نشست با مجریان انتخابات با بیان اینکه همه به ارزش انتخابات واقف، هستیم، گفت: برخی از چهره های هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات سال ها است که در حوزه انتخابات فعالیت است و علی رغم گرفتاری به مدد انتخابات آمدند چرا که انتخابات در ایران با  همه دنیا متفاوت است و رکن اصلی انتخابات ایران مردم هستند و سبقه مردمی انتخابات حفظ شده است.

مسوول نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد افزوود: انتخابات متعلق به نظام جمهوری اسلامی است نکته ای که در استان فراموش می شود اینکه فکر می کنند انتخابات حزبی و  جناحی است، لذا مرتب این نکته را یادآوری کنیم که انتخابات مربوط به جمهوری اسلامی است و هر چقدر در حفظ مشارکت تلاش کنیم انتخابات باشکوهی رقم زده می شود .

وی با بیان اینکه همه مجریان انتخابات دارای گرایش سیاسی هستند و یک رای دارند، که در روز رای گیری به شعب اخذ رای می اندازیم، گفت:همه دارای نظر و گرایش سیاسی هستیم اما بروز دادن این گرایش سیاسی توسط مجریان انتخابات سم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز دادن گرایش سیاسی مجریان انتخابات سم است

بروز دادن گرایش سیاسی مجریان انتخابات سم است