مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:252024-01-13سياسي

اهداء89 میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده های تحت حمایت این نهاد در استان بیش از 89 میلیارد ریال هزینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مدجویان با هدف تامین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آن ها انجام می شود.

وی افزود: در این راستا یک هزار و 843 قلم لوازم ضروری زندگی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

وی با اشاره به این که این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشویی و بوده است خاطر نشان کرد: رفع فقر و محرومیت زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم ترین رسالت های این نهاد است.

  معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی های انجام شده به منظور تامین نیازهای ضروری تمام خانوارهای تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیران، برای هم افزایی کمک های مردمی و ظرفیت های موجود در سازمان ها و نهادها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسوولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء89 میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی

اهداء89 میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی