مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:202024-01-01بين الملل

تجمع بزرگ حامیان فلسطین در استانبول در اولین روز سال 2024


تظاهرات کنندگان ترکیه ای بعد از نماز در میدان ایاصوفیه تجمع کرده و شعارهایی در حمایت از فلسطینی ها و علیه رژیم صهیونیستی سر دادند.

این شعارها عبارت بودند از: - تظاهرات کنندگان ترکیه ای بعد از نماز در میدان ایاصوفیه تجمع کرده و شعارهایی در حمایت از فلسطینی ها و علیه رژیم صهیونیستی سر دادند.

این شعارها عبارت بودند از: اسراییل قاتل از فلسطین خارج شو! ، خون و جان ما فدای الاقصی و سلام بر حماس، مقاومت ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم ترکیه روز دوشنبه و در اولین روز از سال 2024 در تظاهراتی که از سوی سازمان های موسوم به بنیاد جوانان ترکیه و پلتفرم اراده ملی سازماندهی شد، پرچم های ترکیه و فلسطین را تکان می دادند.

چندین تن از چهره های سیاسی شامل عثمان اشکین پاک، وزیر جوانان و ورزش، فخرالدین قوجا، وزیر بهداشت، صطفی سنتوپ، رییس سابق پارلمان ترکیه، چند نماینده پارلمان و بلال اردوغان پسر رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه که عضو هیات امنای بنیاد ترویج آگاهی و عضو هیات مشورتی عالی بنیاد جوانان ترکیه است در این تظاهرات شرکت کردند.

تظاهرات کنندگان ترکیه ای بعد از نماز شروع به راهپیمایی به سمت پل گالاتا کرده و بنرهایی به زبانهای عربی، ترکیه ای و انگلیسی به دست گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع بزرگ حامیان فلسطین در استانبول در اولین روز سال 2024

تجمع بزرگ حامیان فلسطین در استانبول در اولین روز سال 2024