مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:252023-12-26فرهنگي

ژانر کمدی، صنعت سینمای ایران را زنده نگه داشته است


در تاریخ سینما به جز دهه 60 پرفروش ترین فیلم ها، فیلم کمدی بوده که صنعت سینمای ایران را زنده نگه داشته است و در دیگر کشورها نیز ژانر کمدی مورد استقبال مردم قرار دارد.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان سینمایی کشور گفت: در تاریخ سینما به جز دهه 60 پرفروش ترین فیلم ها، فیلم کمدی بوده که صنعت سینمای ایران را زنده نگه داشته است و در دیگر کشورها نیز ژانر کمدی مورد استقبال مردم قرار دارد.

محمد خزاعی در نشست با سینماگران استان قزوین که امروز پنجم دی ماه در سالن حافظ سینما بهمن برگزار شد، اظهار کرد: قزوین نسبت به بسیاری از استان های دیگر شرایط بهتری در عرصه فیلم سازی دارد چراکه قزوین شهری با نخبگانی در عرصه فیلم کوتاه و مستند است که این هنرمندان در بسیاری از جشنواره ها خوش درخشیده اند.

وی در ادامه بیان کرد: دغدغه شما از جمله کار، اشتغال، معیشت، امکانات، توسعه و تجهیزات، مشابه دغدغه خانواده سینماگران در تمامی استان هاست البته که در شهرستان ها حداقل دغدغه ها مطالبه می شود.

خزاعی تصریح کرد: زمانی که این سمت را تحویل گرفتم سینما شرایط خوبی نداشت چراکه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود و سرمایه گذارها حاضر به سرمایه گذاری نبودند و با این تحلیل ها همه معتقد بودند سینمای ایران ورشکسته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژانر کمدی، صنعت سینمای ایران را زنده نگه داشته است

ژانر کمدی، صنعت سینمای ایران را زنده نگه داشته است