مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:402024-01-06بين الملل

واکنش چاد و کنگو به گزارش های عبری درباره مذاکره با تل آویو برای پذیرش ساکنان غزه


دولت های چاد و جمهوری کنگو وجود هرگونه گفت وگوی محرمانه با تل آویو درباره طرح های کوچاندن «داوطلبانه» ساکنان نوار غزه را به این دو کشور قاطعانه تکذیب کردند.

- دولت های چاد و جمهوری کنگو وجود هرگونه گفت وگوی محرمانه با تل آویو درباره طرح های کوچاندن داوطلبانه ساکنان نوار غزه را به این دو کشور قاطعانه تکذیب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت چاد در بیانیه ای ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره انجام مذاکراتی با این کشور با هدف پذیرش هزاران فلسطینی از نوار غزه در چارچوب طرح کوچ اجباری آنها که رسانه های این رژیم آن را تحت عنوان ادعایی کوچاندن داوطلبانه مطرح می کنند، قاطعانه تکذیب کرد.

دولت چاد روز جمعه ساعاتی پس از انتشار خبری در رسانه های عبری زبان از جمله تایمز اسراییل درباره مذاکرات تل آویو با چاد و رواندا برای پذیرش فلسطینی ها از غزه، با انتشار این بیانیه آن را قاطعانه رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ترکیه، دولت چاد در این بیانیه بار دیگر بر موضعگیری ثابت خود در حمایت از همزیستی مسالمت آمیز میان دو دولت فلسطین و اسراییل طبق قوانین بین المللی تاکید کرد.

همچنین چاد اعلام کرد: ما همواره بر موضعگیری دائمی مان در حمایت از آتش بس و تضمین حق مردم فلسطین در تعیین سرنوشت خود مطابق استانداردهای بین المللی تاکید داریم و پایبندی مان به اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش چاد و کنگو به گزارش های عبری درباره مذاکره با تل آویو برای پذیرش ساکنان غزه

واکنش چاد و کنگو به گزارش های عبری درباره مذاکره با تل آویو برای پذیرش ساکنان غزه