مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:052024-01-13سياسي

مکان یابی 4 نقطه شهر همدان برای اسکان اضطراری و موقت


لازم است در چهار نقطه شهر مکان هایی برای اسکان موقت و اضطراری شهروندان در زمان های بحران شناسایی و زیرساخت ها و امکانات اولیه برای آن تعبیه شود.

- ایسنا/همدان عضو شورای شهر همدان گفت: لازم است در چهار نقطه شهر مکان هایی برای اسکان موقت و اضطراری شهروندان در زمان های بحران شناسایی و زیرساخت ها و امکانات اولیه برای آن تعبیه شود.

اکبر کاووسی امید در جلسه کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان، اسکان اضطراری در مدیریت بحران و مکان یابی آنها به منظور کاهش آسیب پذیری را حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: می توان از این چهار مکان موردنظر در مواقع غیربحرانی برای ساماندهی روزبازارها استفاده کرد که این امر همت مدیریت شهری را می طلبد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان همچنین به ساماندهی خودروها و وانت های بارفروش سطح شهر اشاره کرد و یادآور شد: این خودروها باعث سد معبر شده و باید متولی مشخصی برای نظارت و کنترل آن تعیین شود.

رییس کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان نیز بر ساماندهی روز بازارهای سطح شهر و نظارت مستمر بر نحوه فعالیت آنها تأکید کرد و گفت: ساماندهی روزبازارها مطالبه جدی شورای شهر است که باید با هدف ساماندهی ضوابط فعالیت و بهبود وضعیت روزبازارها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان یابی 4 نقطه شهر همدان برای اسکان اضطراری و موقت

مکان یابی 4 نقطه شهر همدان برای اسکان اضطراری و موقت