مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 20:052023-12-22حوادث

دستگیری 31 خرده فروش و معتاد متجاهر در نیشابور


فرمانده انتظامی نیشابور از اجرای طرح آرامش   با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز  و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در نیشابور خبر داد.

- سرهنگ حسین احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در این طرح 48 ساعته که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد تعداد 16 نفر خرده فروش موادمخدر و 15 معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: در همین رابطه حدود 2 کیلو گرم انواع مواد مخدر، 4 هزار 593 عدد انواع قرص های غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در حاشیه این طرح 8 متهم به انواع سرقت ها دستگیر، که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به  41 فقره انواع سرقت ها(لوازم و قطعات داخل خودرو،سیم و کابل برق ،وسایل خانه و.

) اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه های آنان تعدادی لوازم و وسایل مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمدی تشریح کرد: همچنین با کمک یگان امداد و پلیس راهور 21 دستگاه وسیله نقلیه خودرو و موتورسیکلت بدلیل مخدوش بودن پلاک ،سلب آسایش روحی و روانی شهروندان ،مزاحمت به صورت سیستمی و حضوری توقیف شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور با بیان اینکه دستگیری یک مخل امنیت، کشف یک قبضه اسلحه غیرمجاز و پلمب 7 واحد صنفی متخلف از دیگر دستاوردهای این طرح است، ابراز کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 31 خرده فروش و معتاد متجاهر در نیشابور

دستگیری 31 خرده فروش و معتاد متجاهر در نیشابور