مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:502023-12-25پزشكي

پذیرش بیمار در بیمارستان اکباتان از آخر هفته جاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از پذیرش بیمار در بیمارستان اکباتان از آخر هفته جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز همایش نقش سلامت باروری در جوانی جمعیت با محوریت اخلاق حرفه ای و کرامت مادری در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم اظهار کرد: نقش مادری در جهان امروز مظلوم واقع شده اما محوریت والدین در زندگی افراد هم دارای مستندات قرآنی و هم روایی است تا جایی که حتی بعد از وفاتشان توصیه می شود برای والدین دعا کنید و بهشت خانه کسانی است که به تکریم مادران توجه می کنند.

  محمدمهدی مجذوبی سلامت و کرامت را دو محور مهم این همایش خواند و گفت: توجه به جایگاه مادر و پدر و سبک زندگی خانواده، مهمترین رویکرد یک زندگی موفق است.

  وی با اشاره به اینکه اگر مادران به خوبی تکریم شوند، محصول زندگی مادرمحور، فرزندان ارزشی، دانشمندان و محققان بزرگ خواهد بود افزود: طی چند دهه پیش، جریان بزرگی از غرب شکل گرفته تا ارزش ها را بی ارزش جلوه کند و بی ارزشی را ارزش جلوه دهد و در این سمینارها تلاش می شود این مسائل به نوعی تبیین شود رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه باید برای حفظ و ارتقای جایگاه معنوی مادر تلاش کنیم ادامه داد: این مهم در مراکز بهداشتی درمانی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیمار در بیمارستان اکباتان از آخر هفته جاری

پذیرش بیمار در بیمارستان اکباتان از آخر هفته جاری