مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 22:352024-01-06سياسي

سایت پسماند شهرداری بندرعباس به زودی تعیین و تکلیف می شود


معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور در سفری به بندرعباس، به مسئله دفع زباله ها در سایت پسماند روستای جمال احمد بندرعباس پرداخت .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، چهارشنبه هفته جاری  با حضور غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور ، تصمیمات و راهکارهایی راجع به وضعیت پسماند شهرستان بندرعباس  اتخاذ می شود.

   معضل حل نشده  عدم بازیافت اصولی پسماندهای شهر بندرعباس یکی از معضلاتی است  که سال ها گریبانگیر اهالی روستای جمال احمد شده است.

این روستا در فاصله 500 متری پایین دست سایت پسماند زباله های شهری شهرداری بندرعباس قرار دارد که بوی تعفن  و دود ناشی از سوزاندن زباله ها، آسایش را از اهالی سلب کرده است.

  کارزارهای مختلفی برای جابجایی  و یا رفع مشکل زیست محیطی سایت پسماند زباله بندرعباس بر پا شد ولی نتیجه ای حاصل نشده است.

اهالی منطقه که در حال حاضر با چالش های متعددی در زمینه دفع غیراصولی پسماندها، عدم رعایت استانداردهای کامل در خصوص پسماندهای ویژه، صنعتی و بیمارستانی بازیافت های غیراصولی و سنتی مواجه هستند،  اهمال، سوء مدیریت و بعضاً مواردی از تخلف یا سوء استفاده در موضوع پسماند یا پساب و عدم اجرای تکالیف قانونی از سوی بعضی دستگاه های متولی را  تهدیدات جدی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت پسماند شهرداری بندرعباس به زودی تعیین و تکلیف می شود

سایت پسماند شهرداری بندرعباس به زودی تعیین و تکلیف می شود