مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 00:212024-01-06سياسي

دستگیری 32 نفر در ارتباط با پرونده جنایت تروریستی کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از کرمان، مهدی بخشی امشب در گفت وگوی ویژه خبری از شبکه استانی سیما اظهار داشت: زمانی که انتحاری اول صورت گرفت، من در نزدیکی محل انفجار بودم که اطلاع دادند، حادثه دوم نیز اتفاق افتاد و ما در محل حاضر شدیم.

وی ادامه داد: در وهله اول بررسی هایی که وظیفه دادستان است را با دستور رییس کل دادگستری استان کرمان بر 3 محور آغاز کردیم، پیشگیری و برآورد اطلاعاتی در مورد این بود که دوستان شورای تامین چه کار کردند، طرح و برنامه آنها چه بود و در مرحله اجرا و عمل چه اقداماتی انجام دادند.

دادستان کرمان اضافه کرد: ستاد برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی از 3 سال قبل شروع به کار کرد و دو کمیته ایمنی و امنیتی را دارد و آسیب شناسی در مورد مراسم سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی در سال گذشته توسط نیروهای نظامی و امنیتی هم انجام شد.

بخش ابراز داشت: کمیسیون امنیتی ویژه مراسم سالگرد هم تشکیل شد و من در دو جلسه شاهد این بودم که این جلسات با حضور معاونان وزارت اطلاعات برگزار شد و تدابیر لازم توسط دوستان اندیشیده شد و استقرار نیروهای بیشتر نسبت به سال قبل مدنظر قرار گرفت که این نیروها هم در کرمان مستقر شدند.

قبل از مراسم 16 بمب در استان کرمان کشف شد وی با اشاره به کشفیات صورت گرفته قبل از مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 32 نفر در ارتباط با پرونده جنایت تروریستی کرمان

دستگیری 32 نفر در ارتباط با پرونده جنایت تروریستی کرمان