مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 20:402023-12-25اقتصادي

ایجاد شهرک خورشیدی در شهرستان کوهدشت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از ایجاد شهرک خورشیدی در شهرستان کوهدشت خبر داد و گفت: با ایجاد این شهرک، سرمایه گذاری در حوزه انرژی های تجدیدپذیر در استان رونق بیشتری خواهد گرفت.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از ایجاد شهرک خورشیدی در شهرستان کوهدشت خبر داد و گفت: با ایجاد این شهرک، سرمایه گذاری در حوزه انرژی های تجدیدپذیر در استان رونق بیشتری خواهد گرفت.

سیروس ابراهیمی امروز، چهارم دی ماه، در جلسه هم اندیشی صنعتگران منطقه ویژه اقتصادی لرستان که در سالن جلسات این منطقه در ازنا برگزار شد، با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی به عنوان بهترین عامل در جلب سرمایه گذار محسوب می شود، افزود: نرخ سرمایه گذاری در لرستان به دلیل توپوگرافی منطقه بالاست.

وی با بیان اینکه تملک اراضی در استان بسیار دشوار است چرا که زمانی مردم متوجه می شوند که دولت خواهان خرید اراضی آنان است، قیمت ها را چندین برابر افزایش می دهند، بیان کرد: ضرورت دارد دولت، اعتبار ویژه ای را برای لرستان به ویژه استان های زاگرس نشین برای تملک اراضی تخصیص دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: این درحالی است که 203 هکتار به وسعت شهرک های صنعتی لرستان اضافه شده است و چنانچه 350 هکتار دیگر به این منطقه ویژه اقتصادی مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک خورشیدی در شهرستان کوهدشت

ایجاد شهرک خورشیدی در شهرستان کوهدشت