مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:302024-01-01سياسي

زنان ایرانی باید به جایگاهی که دارند، افتخار کنند


به همت انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی و میزبانی بنیاد ایران شناسی استان، بانوان مدیر روابط عمومی استان به مناسبت روز زن تجلیل شدند.

- نسرین پیرسمساری، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور بانوان در مراسم تجلیل از بانوان مدیر روابط عمومی استان، اظهار کرد: روابط عمومی، مجموعه ای از تاکتیک و استراتژی است که باید یک کارمند روابط عمومی بتواند اطلاعات کافی از مدیریت داشته باشد و چالش های آن را بررسی کند چرا که روابط عمومی، ویترین یک اداره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که هرچقدر روابط عمومی قوی باشد، تاثیرگذاری آن نیز بیشتر می شود، گفت: حضرت فاطمه(س) آمد تا در کوچه های تاریک مدینه بگوید که ما پیش از زن یا مرد بودن، انسان هستیم.

امروز باید به جایگاهی که داریم، افتخار کنیم زیرا حضرت زهرا(س)، تنها بانویی از جنس ملائک بودند که جبرییل پس از پیامبر اکرم(ص) به خدمت ایشان رسیده تا احوالات پیامبر(ص) را مطرح کنند.

وی با بیان این که جلسه امروز، عواطف مادرانه را با روابط عمومی پیوند زده است، افزود: تمامی رفتارهای ما در محیط کار و خانه، صداقت عملکرد ما و .

هر یک گوشه ای از توانایی زنان این سرزمین بوده و همواره اگر وارد محیطی در سر کار شدیم که فشار در آن زیاد بوده و یا راه حلی برای آن وجود نداشت، از جای دیگر شروع می کنیم تا به آن راه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان ایرانی باید به جایگاهی که دارند، افتخار کنند

زنان ایرانی باید به جایگاهی که دارند، افتخار کنند