مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:452023-12-29سياسي

فراخوان حمایت از طرح های فناورانه در حوزه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات


معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، با همراهی ستاد ویژه توسعه فناوری های اتصال پذیری در دی ماه جاری، - معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، با همراهی ستاد ویژه توسعه فناوری های اتصال پذیری در دی ماه جاری، اقدام به جذب طرح های فناورانه در حوزه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این فراخوان با رویکرد حمایت از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فناوران فعال در حوزه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات، یکی از کلیدی ترین و آینده سازترین فناوری های قرن حاضر است.

توسعه فناوری در هر کدام از محورهای ذکر شده، نیازمند حمایت مادی و معنوی است؛ در همین راستا برنامه نوآفرین با هدف تعیین نقشه راه فناوران و اعطای حمایت های بلاعوض به محققان و دانشگاهیان شکل گرفته است.

صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد ویژه توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات هر کدام تا سقف 5 میلیارد ریال حمایت مالی بلاعوض برای توسعه ایده های فناورانه ارائه می دهند.

به منظور کمک به توسعه فناوری های نوظهور و بهره برداری از نتایج آن، از تمامی ایده های حوزه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات بالاخص حوزه های زیر استقبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حمایت از طرح های فناورانه در حوزه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات

فراخوان حمایت از طرح های فناورانه در حوزه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات