مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:102023-12-30اقتصادي

پیگیری افزایش تخصیص های آبی لرستان با نگاه عملی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: ما باید نگاهمان به مدیریت منابع آب و ایجاد سازه های آبی و نظارت بر اجرای آن ها علمی باشد و با اشراف به مسائل این حوزه مطالبه افزایش سهم تخصیص های استان را داشته باشیم.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: ما باید نگاهمان به مدیریت منابع آب و ایجاد سازه های آبی و نظارت بر اجرای آن ها علمی باشد و با اشراف به مسائل این حوزه مطالبه افزایش سهم تخصیص های استان را داشته باشیم.

سمانه حسن پور نهم دی ماه در جلسه بررسی وضعیت سدهای لرستان که با حضور دانشگاهیان، کارشناسان حوزه عمرانی و سدسازی برگزار شد، بیان کرد: منابع استانی ما نیاز به مدیریت بهره برداری و ایجاد سازه های لازم برای استفاده در حوزه های صنعت، کشاورزی و شرب را دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با بیان اینکه ما باید نگاهمان به مدیریت منابع آب و ایجاد سازه های آبی و نظارت بر اجرای آن ها علمی تر باشد، ادامه داد: سال گذشته با همکاری دانشگاه لرستان یک گروه کاری ذیل کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری تشکیل دادیم و بحث های کارشناسی در خصوص منابع آب در برنامه توسعه هفتم صورت گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم به نظر می رسد که دو گروه کاری در حوزه آب، لازم است تشکیل شود که یکی بحث مطالبات سدها و افزایش سهم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری افزایش تخصیص های آبی لرستان با نگاه عملی

پیگیری افزایش تخصیص های آبی لرستان با نگاه عملی