مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 23:522024-01-14فرهنگي

فراخوان بیست ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد


دبیرخانه جشنواره ملی کتاب رشد از تمام ناشران، نویسندگان و مترجمان دعوت کرد تا آثار خود را جهت شرکت در بخش جوایز ویژه بیست ویکمین دوره این جشنواره ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دبیرخانه جشنواره ملی کتاب رشد از تمام ناشران، نویسندگان و مترجمان دعوت می کند تا آثار خود را جهت شرکت در بخش جوایز ویژه بیست ویکمین دوره جشنواره ارسال کنند.

در این دوره از جشنواره، آثار ناشران، نویسندگان و مترجمان در محورهای هویت دینی، هویت ملی و انقلابی، هویت خانوادگی و کسب شایستگی های فردی و اجتماعی در تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

علاوه بر جوایز بخش عمومی که مطابق برنامه سالانه جشنواره اهدا خواهد شد، جوایز ویژه این دوره از جشنواره، به آثار فاخر و ارزنده در محورهای زیر اختصاص خواهد یافت.

محورهای ویژه جشنواره بیست ویکم جایزه ویژه دستِ بوسیدنی : فرهنگ قدرشناسی؛ احترام به پدر و مادر؛ احترام به ایثارگران و خانواده معزز شهدا؛ احترام به معلم و بزرگ تر؛ احترام به تلاشگران و خادمان فرهنگ.

جایزه ویژه ایران و افتخار : پاسداشت مفاخر، الگوها و قهرمانان ملی، انقلابی و اسلامی؛ روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ وحدت و انسجام ملی؛ اهتمام به مصرف تولیدات ملی؛ امیدآفرینی و عزمِ ساختن آینده؛ تمدن سازی؛ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان بیست ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد

فراخوان بیست ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد