مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:302023-12-30حوادث

مسمومیت 8 عضو دو خانواده با گاز منوکسید کربن در یاسوج


سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان 8 نفر در اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در شهر یاسوج خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان 8 نفر در اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در شهر یاسوج خبر داد.

محمدامین نیکویی نژاد روز شنبه 9 دی ماه 1402 در جمع خبرنگاران گفت: امروز شنبه نهم دی ماه در ساعت 6:39 دقیقه صبح طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115 استان یک مورد مسمومیت گاز co در منطقه شهرک بلکو یاسوج گزارش شد.

وی اظهارکرد: مرکز پیام اورژانس115 پس از دریافت این گزارش بلافاصله پایگاه های اورژانس 115 شهری شماره 3 و 4 یاسوج را به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: علت اولیه این حادثه، نصب غیراستاندارد لوله و دودکش بخاری گزارش شده است که متاسفانه مصدومیت 8 نفر که بین 22 تا 28 سال سن داشتند، را در پی داشت.

نیکویی نژاد با بیان اینکه تکنسین های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند، تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه پزشکی 7 نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج منتقل کردند.

وی ادامه داد: شایع ترین علائم مسمومیت با CO عبارت اند از: سردرد کسل کننده، احساس ضعف، حالت تهوع، استفراغ، گیجی، سرگیجه و مشکل در تنفس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 8 عضو دو خانواده با گاز منوکسید کربن در یاسوج

مسمومیت 8 عضو دو خانواده با گاز منوکسید کربن در یاسوج