مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 19:002024-01-10پزشكي

آغاز غربالگری رایگان سرطان های شایع زنان در جنوب کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای طرح های جهادی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، گروهی از متخصصان زبده پژوهشکده با همراهی قرارگاه جهادی بهشت خدمت و شرکت نفت و گاز آغاجاری، - به همت جهادگران پژوهشکده سرطان معتمد، غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان در جنوب کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای طرح های جهادی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، گروهی از متخصصان زبده پژوهشکده با همراهی قرارگاه جهادی بهشت خدمت و شرکت نفت و گاز آغاجاری، طرح غربالگری رایگان سرطان های بانوان را در شهرستان امیدیه استان خوزستان آغاز کردند.

در این طرح هیئت پزشکی اعزامی از پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی شامل فوق تخصص آنکولوژی، فوق تخصص جراح پستان، رادیولوژیست، متخصص زنان و کارشناسان مامایی علاوه بر معاینه بیماران و انجام سونوگرافی و ماموگرافی پستان، بانوان منطقه را از نظر سرطان های شایع زنان بررسی می کنند.

پیش بینی می شود طی دو روز برگزاری این اردوی جهادی در تاریخ های 20 و 21 دی ماه، حداقل 300 نفر از بانوان امیدیه و مناطق اطراف از لحاظ ابتلاء به سرطان های شایع غربالگری شوند و بیش از 1000 خدمت تخصصی به آنان ارائه گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز غربالگری رایگان سرطان های شایع زنان در جنوب کشور

آغاز غربالگری رایگان سرطان های شایع زنان در جنوب کشور