مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:352023-12-26سياسي

کمترین وقوع جرم در بین نیرو های مسلح است


رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح کشور گفت در طول 25 سال گذشته شاهد کمترین وقوع جرم در بین نیرو های مسلح هستیم و این آمار در جهان هم قابل توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام پورخاقان رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح کشور در مراسم مراسم تکریم و معارفه رییس مجتمع قضایی غرب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقاومت و تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) اظهار کرد: بار دیگر جنایات صهیونیست ها در زینبیه دمشق موجب شهادت سردار دیگری از ایران شد.

وی افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، صهیونیست ها هرکجا اراده کردند سرزمین های زیادی از جهان اسلام را غصب کردند، اما انقلاب اسلامی ایران با رای مردم شکل گرفت و با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا ادامه یافت و این نظام مقدس ماندگار شد و به بار نشست و فتنه های بسیاری را پشت سر گذاشته است.

رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح افزود: بصیرت مثال زدنی ملت ایران و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماورای مرز ها به بار نشسته است و جمهوری اسلامی ایران پایگاهی برای انتقال ارزش ها و شکست های دشمن شده است.

حجت الاسلام پورخاقان در ادامه با اشاره به با شکل گیری حزب الله و پیروزی جبهه مقاومت افزود: مردم غزه طی 80 روز مقاومت، موجب شکست اسراییلی ها شده اند و این ملت بیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین وقوع جرم در بین نیرو های مسلح است

کمترین وقوع جرم در بین نیرو های مسلح است