مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 12:002024-01-04اقتصادي

آزادی 8 زندانی غیرعمد از زندان های خراسان شمالی


به مناسبت روز مادر و تولد حضرت زهرا، 8 زندانی شامل 2 زن و 6 مرد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان های خراسان شمالی آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی، اظهار کرد: مددجویان زندانی در مجموع 564 میلیون تومان بدهی داشتند که در نتیجه گذشت شکات و محکوم لهم از 300 میلیون تومان مطالبات خود، کمک های خیرین جمعا به میزان 200 میلیون تومان و به علاوه پذیرش اعسار این محکومان به مبلغ 64 میلیون تومان، شرایطی فراهم شد که هم اکنون این هشت نفر که شامل 6 مرد و 2 زن هستند از زندان آزاد شوند.

وی گفت: بیشتر زندانیان مرتکب جرائم غیرعمدی و یا دارای محکومیت های مالی استان به علت عجز از پرداخت دیات ناشی از تصادفات و حوادث کارگاهی و محکومیت های مالی غیرکلاهبرداری و نیز به دلیل عدم استطاعت و ناتوانی مالی در  پرداخت مهریه و نفقه موضوع دعاوی خانوادگی در زندان به سر می برند.

مقام عالی قضایی استان از تمامی رسانه ها خواست با  فرهنگ سازی مناسب و تولید محتوای آموزشی تاثیرگذار و تعامل راهگشا و سازنده و  نیز همکاری و همراهی حداکثری با دستگاه قضایی، اداره کل زندانها و ستاد دیه استان این مجموعه ها را در مسیر اشاعه فرهنگ گذشت و بخشودگی و جلب مشارکت مردمی در راستای کمک به هم نوع و انجام کار خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 8 زندانی غیرعمد از زندان های خراسان شمالی

آزادی 8 زندانی غیرعمد از زندان های خراسان شمالی